Softonic-recension

Anslut ord: Förbundsspel Översikt

Är du en fan av pussel spel och ordutmaningar? Letar du efter Connect Word: Association Game! I detta gratis spel presenteras spelare med nivåer innehållande ord som behöver grupperas baserat på deras associationer. När du fortskrider blir spelet mer utmanande och testar din logik och uppfinningsrikedom. Förbättra din logiska tänkande, bygg logiska kedjor och utveckla strategiskt tänkande samtidigt som du utökar din kunskap och ordförråd.

Connect Word har många nivåer att utforska, en mängd gåtor att lösa och ordassociationer som täcker olika ämnen och områden. Träna din hjärna med detta underhållande pussel spel och sätt din kunskap och ordförråd på prov.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Connect Word: Association Game

Har du provat Connect Word: Association Game? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.